خاطره ای از مکالمه تلفنی با ناصرخان حجازی

به مناسبت سالروز درگذشت ناصر خان حجازی
📘خاطره ای کوتاه از ناصر خان که تا به حال بیان نکرده ام
🔹سالها قبل و بود ناصر خان هنوز سرپا و هنوز گرفتار آن بیماری سخت نشده بود .


شماره تلفن همه بازیکنان و مربیان استقلال را روی کاغذی نوشتم و تحویل یکی از همکاران خانم دادم تا هر موقع نیاز بود با هر یک مصاحبه ای ترتیب دهد .
اشتباهی از سوی من رخ داده بود و یک شماره رو ننوشته بودم و رد شده بودم بنابراین همه شماره ها را یک ردیف اشتباه نوشته بودم و جلوی اسم خودشون شماره دیگه ای بود .
این همکار خانم ما روزی قصد مصاحبه با مجتبی جباری را داشت و به شماره ای که جلوش بود و نوشته بودم زنگ زده بود آن ور خط فردی گوشی رو برداشته بود و خانم گفته بود سلام آقای مجتبی جباری؟ و آقایی که از اونور گوشی را جواب داده بود برآشفته شده بود و به خیال اینکه کسی قصد مسخره کردن ایشان را دارد عصبانی شده بود .
وقتی ماجرا را برای من تعریف کرد شماره تلفن ها رو بررسی کردم و دیدم جلوی اسم مجتبی جباری شماره ناصر خان حجازی بوده و آن فردی که بهش زنگ زده شده و جواب داده ناصر خان بوده .
به همکارم گفتم به ناصر خان زنگ بزن و ماجرا رو بهشون بگو و عذرخواهی کن . بهشون زنگ زده بودن و با روی باز عذرخواهی را قبول کرده و کمی صحبت کرده بودند ولی به شخصه هم دوست داشتم با ناصر خان صحبتی داشته باشم و هم شخصا عذرخواهی کنم و بنابراین خودم هم روز بعدش زنگ زدم که فلانی هستم از سایت … و زنگ زدم عذرخواهی کنم و ناصر خان ابتدا به حالت خیلی جدی گفتن چند بار میخواهید عذرخواهی کنید اتفاقی نیافتاده و سپس از روند فعالیتی سایت و کارهایی که برای استقلال میکردیم ازم سوال کرد و توضیحاتی به ایشان دادم و در ادامه روند حرکتی مان انرژی های مثبتی دادند و ما را تشویق به ادامه با قدرت بیشتر کردند و آن مکالمه یکی از به یادماندنی ترین مکالمات تلفنی بنده بود و هرگز آن اشتباه شیرین که زمینه آشنایی جزئی و مکالمه تلفنی و چند بار مصاحبه ما از ایشان شد فراموش نخواهم کرد .
✏️هادی صاحب خواجه

نظر در “خاطره ای از مکالمه تلفنی با ناصرخان حجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.